דרושים בכללית מושלם

אנו בכללית מושלם מאמינים שהצלחתנו מושתתת על הנכס החשוב ביותר- הגורם האנושי.
לכן אנו דוגלים בטיפוח ההון האנושי ומשקיעים משאבים בפיתוח האישי והמקצועי של כל עובד תוך יצירת הזדמנויות ללמידה וקידום, בסביבת עבודה נעימה, והבנה כי שילוב, שיתוף והאצלת סמכויות יביא להשגת המטרות תוך הגדלת תחושת השייכות והנאמנות ושמירה על אווירה משפחתית ותומכת בארגון.
אם גם בך יש את הרצון להיות חלק מעשייה ערכית, ואתה בעל מוטיבציה להצלחה ורצון ללמוד, להתפתח ולמצות את הכישורים והיכולות שלך – מקומך אתנו!

ראש צוות תפעול מכירות

מיקום המשרה: ראשון לציון
היקף המשרה: מלאה
תיאור התפקיד: ניהול צוות בקרים/ות, כתיבה והטמעת תהליכי עבודה, הפקת דו"חות ובחינה שוטפת של תוצאות עסקיות, ניתוח ואיתור כשלים, העלאת הצעות לשיפור, ביצוע בקרות ומשובים לעובדים.
דרישות:

  • ניסיון ניהולי קודם – חובה
  • שליטה באקסל ברמה גבוהה - חובה
  • ניסיון בניהול תהליכים

קובץ קורות חיים יש לשלוח אל: veredn@harel-ins.co.il


מנהל מכירות למגזר הערבי

מיקום המשרה: טמרה
היקף המשרה: מלאה
תיאור התפקיד: ניהול מקצועי ואישי של מוקד המכירות למגזר הערבי (מיקור חוץ), ניהול מקצועי והכוונתי של צוותי המגזר במוקדי הבית ופעילות המכירות במרפאות, אחריות על עמידה ביעדי המכירות ואיכות המכר של המגזר, יישום, הטעמה ובקרה של תהליכי עבודה ו/או שינויים ושיפורים בתהליכים  קיימים, אחריות על מקצועיות והרחבת הידע המקצועי הקיים, איתור הזדמנויות עסקיות חדשות.
דרישות:

  • ניסיון ניהולי קודם בתחום המכירות – חובה
  • ערבית ברמת שפת אם - חובה

קובץ קורות חיים יש לשלוח אל: veredn@harel-ins.co.il


רפרנט/ית הסכמי רופאים וניתוחים

מיקום המשרה: בני ברק
היקף המשרה: מלאה
תיאור התפקיד: אחריות על מערך הסכמי רופאים, התנהלות מול בתי חולים כולל תמחורים, ליווי הליך הגשת מועמדות לוועדה להכרה ברופאים מומחים, גיוס רופאים מומחים ממגוון תחומי הרפואה, מתן מענה שוטף לכלל הרופאים, ביצוע משימות אדמיניסטרטיביות שוטפות.
דרישות:

  • ניסיון אדמיניסטרטיבי / Back Office קודם בארגון – חובה
  • היכרות עם עולם שירותי הבריאות – יתרון משמעותי• תואר ראשון בניהול מערכות בריאות – יתרון משמעותי
  • שליטה מלאה ביישומי אופיס

קובץ קורות חיים יש לשלוח אל: veredn@harel-ins.co.il


מיישבי/ות תביעות

מיקום המשרה :בני ברק
היקף המשרה: משרת ערב / משרה מלאה
תיאור התפקיד: יישוב תביעות (תשלום ללקוחות) בסביבת עבודה מעניינת, מאתגרת צעירה ודינאמית. העבודה מתבצעת למול מסמכים רפואיים ומערכות ממוחשבות.
דרישות: 

  • בגרות מלאה – חובה
  • שליטה מלאה ביישומי אופיס – חובה
  • זמינות למשרה מלאה או משרת ערב – 3 משמרות בשבוע בשעות 16:30-21:00.

קובץ קורות חיים יש לשלוח אל: veredn@harel-ins.co.il


מנהל/ת חשבונות ספקים

היקף המשרה: מלאה
תיאור התפקיד: אחריות על תחום הספקים לרבות ביצוע מעקבים, התאמות, תשלומים, חיובים וזיכויים, הפקת חשבוניות, צ'קים, התחשבנות מול ספקים, ניתוח פערים ומעקב אחר תיקונים ועוד.
דרישות:

  • ניסיון קודם של 3 שנים לפחות בהנה"ח בארגון – חובה
  • שליטה מלאה ביישומי אופיס
  • שליטה ב-SAP  - יתרון

קובץ קורות חיים יש לשלוח אל: veredn@harel-ins.co.il


אנליסט/ית אגף תביעות

היקף המשרה: מלאה
תיאור התפקיד: תמיכה במחלקות השונות באגף התביעות תוך ביצוע ניתוחים אנליטיים, ייעול תהליכים ומתן המלצות בעת ליווי מהלכים עסקיים; שותפוץת בכל פרויקטי התביעות כגון הקמת דשבורדים ומסכים, מעקב אחר אפקטיביות פרויקטים ועוד.
דרישות:
• ניסיון קודם של שנה לפחות בתפקידי אנליזה בארגון – חובה
• שליטה ב-SQL – חובה
• שליטה בקוגנוס – יתרון משמעותי

קובץ קורות חיים יש לשלוח אל: veredn@harel-ins.co.il



מנהל/ת קשרי מרפאות

היקף המשרה: מלאה
מיקום המשרה: מחוז דן-פ"ת / מחוז ירושלים
תיאור התפקיד: תפקיד שטח הכולל העברת הדרכות מקצועיות לעובדי המרפאות במחוז, רתימת הצוותים ליעדי צירוף מטופלים לכללית מושלם, עבודה מול מנהלי מחוזות ומנהלי מרפאות, מתן מענה מקצועי בכל הנוגע לכללית מושלם, השתתפות בפורומים מקצועיים ועוד.
דרישות:

  • ניסיון קודם במכירות שטח – חובה
  • נכונות לשעות נוספות

קובץ קורות חיים יש לשלוח אל: veredn@harel-ins.co.il



רכז/ת גיוס ומשאבי אנוש

היקף המשרה: מלאה
מיקום המשרה: נשר
תיאור התפקיד: אחריות על גיוס נציגי מכירות מקצה לקצה לרבות עבודה אל מול חברות השמה, איתור מקורות גיוס, סינון קו"ח, ביצוע ראיונות טלפוניים ופרונטליים, בניית ותיקוף פרופילים; טיפול בפרט מחתימת חוזה ועד לסיום העסקה, עדכון נוכחות עובדים, לקיחת חלק בניהול ויוזמה של פעילויות רווחה במוקד ועוד.
דרישות:

  • ניסיון קודם בגיוס מארגון/חברת השמה של שנה לפחות - חובה

קובץ קורות חיים יש לשלוח אל: veredn@harel-ins.co.il